بازوبند بادی کودک طرح حیوانات دریایی intex 59650

intex 59650

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
72,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

بازوبند بادی کودک طرح حیوانات دریایی intex 59650 یک وسیله نجات غریقی می باشد که قطعا کمک شایانی به حفظ تعادل کودک بر روی آب خواهد کرد. افراد می توانند به راحتی این محصول را مورد استفاده قرار دهند و از داشتن آن لذت ببرند. بازوبند بادی برای کودکان از فرورفتن آن ها به داخل آب جلوگیری می کند و در واقع سبب ایجاد تعادل آن ها در داخل آب های آرام و در زمان داشتن تفریحات آبی می شود. از این رو در زمان ارائه به بازار توانسته موجب محبوبیت زیادی از سوی مخاطب شود و کاربرد بسیار زیادی نیز شامل حال آن شده است.

این بازوبند بادی برای انجام تفریحات آبی کودکان است که می تواند ایمنی آن ها در زمان بازی را افزایش دهد. این محصول قادر به سازگار بودن با شرایط استفاده می باشد و از بدنه غیر قابل نفوذ برخوردار است. از این رو در موقعیت های آبی آب به داخل بافت بدنه وارد نخواهد شد و در نتیجه می توان نسبت به داشتن آن اقدام کرد. وزن کم و راحتی در راه اندازی و حمل و نقل این محصول هم از دیگر خصوصیات فوق العاده این محصول به شمار می رود. افرادی که تمایل به داشتن این بازوبند اینتکس را دارند می توانند با مراجعه به سایت نمایندگی اینتکس در کرج محصول را خریداری کنند.

نوع نجات غریق ، تفریحی
 جنس بدنه وینیل
 طول 25 سانتی متر
 عرض 17 سانتی متر
 وزن 50 گرم
 سایز بندی خیر
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان 3-6 سال
 دارای دریچه اطمینان
 مناسب استفاده در تمام آب ها


 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...