قایق شورتی کودک مدل 56584

intex 56584

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 119 CM
  • عرض: 79 CM
  • جنس: وینیل
13%
782,000
682,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

قایق  بادی  شورتی  اینتکس  مدل  56584  مناسب  برای  کودکان  تا  2  سال  دارای  کارت  گارانتی  معتبر  شرکتی  می  باشد.


شناور بادی شورتی طرح قورباغه یکی از جدید ترین شناور های بادی تولید شده توسط برند معتبر اینتکس می باشد که از محصولات 2020 این شرکت بوده که به تازگی تولید و روانه بازار شده است. این شناور بادی دارای ویژگی های بسیار بوده که برای کودکان 1 تا 2 سال طراحی و تولید شده که می تواند یک تفریح لذت بخش و کاملا ایمن را در کنار والدین به ارمغان آورد. این شناور بادی کودک ساخته شده از وینیل یا همان پی وی سی محکم و با دوام می باشد که ضخامت لایه ای مناسب داشته و از چند محفظه باد در قسمت بدنه بهره می برد که دارای سوپاپ اطمینان بوده و در صورت خالی شدن باد یکی از محفظه های باد جای نگرانی نیست و شناور توسط محفظه های دیگر دارای باد می باشد. این شناور بادی به گونه ای طرحی شده که دارای جای پا در قسمت کف و پشتی بادی راحتی بوده که کودک با تعادل کامل درون این حلقه بادی قرار میگیرد و شنا می کند. این محصول دارای تحمل وزن حداکثر 15 کیلوگرم بوده است و همچنین ظرفیتی یک نفره دارد و با داشتن وزن کاملا سبک 600 گرم به راحتی قابل حمل و جا به جایی بوده که از راه اندازی آسان نیز بهره می برد.

قایق شورتی کودک مدل 56584

یکی دیگر از ویژگی های بسیار خوب و ایده آل این کالا داشتن سایه بان بادی سرخود بوده که موجب جلوگیری از برخورد مستقیم نور آفتاب به کودکان خواهد شد و همچنین لازم ب ذکر است  قسمت کفی این کالا به دلیل داشتن جای پای مخصوص باعث می شود تا فرزندان شما هنگام استفاده از آن تعادل لازم و کافی را بر روی آب داشته باشند و بتوانند به راحتی در آب شنا کنند و لحظات خوشی را رقم بزنند. شناور بادی شورتی طرح قورباغه با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه محصولات بادی اینتکس موجود است که شما پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش و مطمئن را با ما تجربه نمایید .

قایق شورتی کودک مدل 56584 جذابیت زیادی در طراحی ظاهری دارد که بر این اساس می توان به راحتی محصول را مورد استفاده کودکان در نظر گرفت. این محصول بادی از ساختاری منحصر به فرد تشکیل شده است که برای اوقات بازی و سرگرمی کودکان موقعیت راحتی را ایجاد کرده است. قایق شورتی از آن جایی که برای رده سنی کودک طراحی و تولید شده است رنگبندی جذاب و شیک دارد و در نتیجه در نظر آن ها بسیار محبوب واقع می شود. افراد می توانند چنین محصول بادی را برای داشتن انواع تفریحات آبی برای فرزندان خود سفارش دهند و از داشتن آن لذت ببرند. قایق شورتی محصولی با بدنه خاص است و از بخش های مهم و مفید تشکیل شده است. بنابراین می توان آن را برای استفاده در طی مدت زمان طولانی مد نظر قرار داد. قایق شورتی کودک از سری محصولات با کیفیت و ارزان قیمت است که در نتیجه خرید آن آسان تر صورت می گیرد. همچنین تمامی افراد که علاقه به داشتن آن دارند به راحتی می توانند این محصول را خریداری کنند. پرداخت هزینه بابت خرید این قایق شورتی سبب نشاط زیاد کودکان می شود و می تواند برای آن ها منحصر به فرد بوده باشد.

قایق شورتی کودک مدل 56584

جلوگیری از آفتاب سوختگی

همان طور که می دانید تفریحات آبی تنها در فصول گرم سال در محیط های باز انجام می شود. چرا که این فصل هوا گرم است و تمایل افراد به داشتن انواع آبتنی و تفریحات آبی زیاد می باشد. به همین خاطر کودکان و بزرگسالان در این فصول از سال تمایل به داشتن آب بازی و شنا خواهند داشت و در نتیجه از این گونه محصولات بادی مرتبط با بازی های آبی استفاده می کنند. این قایق شورتی نیز برای استفاده در زیر آفتاب و در محیط های باز ساخته شده است و دارای سازگاری زیاد می باشد. از این رو می توان با خیالی آسوده این محصول را سفارش داد و از وجود آن بهره مند شد. داشتن مقاومت کامل و کافی در برابر اشعه خورشید جزو مزیت های مهم این محصول به حساب می آید که در نتیجه می توان به راحتی از آن در طی سال های زیاد بهره مند شد. همچنین برای ایجاد محیطی که عاری از آسیب برای کودکان باشد سایبانی مقاوم نسبت به اشعه خورشید ایجاد شده  است که کودکان را از گزند آفتاب سوختگی و خطرات ناشی از قرار گیری در زیر آفتاب محافظت می کند و سبب می شود که آن ها در تایم زیاد به بازی و سرگرمی خود مشغول باشند.

کوچک و قابل حمل

یکی دیگر از مزیت هایی که در این قایق شورتی ایجاد شده است و به وسیله آن می توان لذت داشتن تفریحات آبی مختلف را برد وجود بدنه کوچک و کم جای محصول می باشد که برای به همراه داشتن آن نیز مهم است. از این رو افراد می توانند به راحتی و با خیالی آسوده محصول را با خود به همراه داشته باشند و در موقعیت های مختلف به استفاده کردن از آن بپردازند. این قایق بادی شورتی مجموعه ای از بدنه مقاوم و منحصر به فرد می باشد که ابعاد کوچکی دارد و برای کودکان کم سن ساخته شده است. افراد می توانند هم به صورت باد شده محصول را به همراه داشته باشند و هم در صورت خالی بودن بدنه و به صورت تاشو در بسته بندی آن را با خود در مسافرت و گردش ببرند.

خرید قایق شورتی کودک مدل 56584

نحوه خرید قایق بادی شورتی

قایق بادی شورتی محصول منحصر به فرد و خاص است که از نظر کیفیت در درجه بالایی قرار دارد و از نظر ظاهر نیز مطابق با سلیقه کودکان ساخته شده است. این قایق بادی را می توان از نمایندگی اینتکس سفارش داد.

برند
INTEX
طول
119 CM
عرض
79 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.25 KG
تعداد دریچه باد
2 عدد
برچسب تعمیرات
دارد
تحمل وزن
.
وزن بسته بندی
0.6 KG
پمپ باد
ندارد
مناسب برای
1 تا 2 سال
سایر ویژگی ها
دارای آفتابگیر بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...