تشک بادی بزرگ اصل اینتکس intex 64758

intex 64758

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
12%
2,100,000
1,850,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

تشک بادی بزرگ اصل اینتکس intex 64758 به جهت ایجاد راحتی و آرامش در افراد ساخته شده است که ابعاد بزرگی دارد و برای استفاده دو نفره کاربرد دارد. این سطح دارای ساختاری مواج و نرم است که راحتی زیادی را ایجاد می کند و می تواند ستون فقرات و کمر افراد را در شرایط استاندارد و ایمن قرار دهد. با این وجود است که محصولی پر فروش و محبوب شده است و دارای قابلیت های مختلف می باشد که توجه عده زیادی را به خود جلب کرده است. تشک بادی بدنه ای بزرگ دارد تا دو فرد به راحتی بر روی آن قرار گیرند. همچنین تحمل و مقاومت زیاد در برابر فشار وزن افراد دارد تا بتوان بر روی آن افراد سنگین وزن نیز قرار گیرند. در هر صورت این محصول کاربردی و منحصر به فرد است که رویه ای با کیفیت دارد و می تواند با داشتن ضخامت زیاد برای استفاده در موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. 

تشک بادی اصل و برند است که ساخت شرکت اینتکس می باشد. این شرکت محصولات خود را در نهایت کیفیت و با استفاده از بهترین مواد اولیه تولید می کند که این محصول نیز شامل چنین مزیتی می باشد. به این خاطر برای استفاده در منزل و یا مسافرت و گردش استفاده می شود و می توان آن را با توجه به ابعاد چادر مسافرتی در داخل آن نیز مورد استفاده قرار داد. سطحی که توسط این محصول ایجاد می شود به دلیل وجود قابلیت های ضد تعریق و ضد حساسیت مناسب کودکان نیز می باشد و برای آن ها کاربرد زیاد و فراوان دارد. چنانچه تمایل به خرید تشک بادی بزرگ اصل اینتکس intex 64758 دارید می توانید محصول را با قیمت ارزان و مناسب از طریق سایت سعید اینتکس ثبت کنید و خرید خود را نهایی سازید.

 نوعخانگی، سفری، روی آب
 تحمل وزن 272 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخمل
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...