تشک بادی دونفره با پمپ و بالش مدل 68765

intex 68765

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
1,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

تشک بادی دونفره با پمپ و بالش مدل 68765 محصولی مطابق با نیاز افراد است و از بدنه ای بسیار با کیفیت تشکیل شده است. داشتن این تشک بادی برای کسانی که به مسافرت و گردش می روند ضروری خواهد بود. به این وسیله کسانی که به دنبال یک محصول راحتی و بی نقص می باشند که با آن بتوانند بهترین لحظات را برای استراحت به دست آورند می توانند این تشک بادی طبی را با ظرفیت دو نفره خریداری کنند. ظرفیت این محصول بر اساس میزان توانایی بدنه در برابر فشار وارد بر خود تعیین می شود که با توجه به بالا بودن این توان می توان بدنه را برای استفاده دو فرد در نظر گرفت. علاوه بر این موارد طراحی ساخت تشک بادی دونفره با پمپ و بالش مدل 68765 نیز منحصر به فرد و حرفه ای است.

چرا که بدنه دارای ضخامت کم و وزن کم می باشد و قابلیت جا به جایی دارد. همچنین رویه آن از ساختاری موج مانند تشکیل شده است که کمر و بدن را در حالت آرامش بخش قرار می دهد. این تشک بادی دارای بدنه ای ضد حساسیت است که در نهایت می توان نسبت به داشتن آن اقدام نمود. بدنه سبک می باشد و برای جا به جایی آسان کیف حمل در کنار آن در نظر گرفته شده است که افراد می توانند بدنه را به حالت تاشو در داخل آن قرار دهند. تشک بادی دونفره با پمپ و بالش مدل 68765 محصولی جدید و کاربردی است و در بسیاری از موارد مورد استفاده قرار می گیرد. این تشک بادی برای دو فرد استفاده می شود و به دلیل بدنه سازگار و بدون حساسیت قادر به استفاده شدن توسط کودکان نیز می باشد. به همین خاطر است که محبوبیت آن زیاد است و در مقایسه با محصولات مشابه پر فروش می باشد. جهت خرید این محصول به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید.

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ دستی مجزا
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4.8 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...