تشک بادی 1 نفره اینتکس مدل 64757

intex 64757

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 191 CM
  • عرض: 99 CM
  • ارتفاع: 25 CM
10%
1,550,000
1,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید تشک بادی ارزان و قیمت تشک بادی یک نفره اینتکس با کارت گارانتی مخصوص سعید اینتکس با ارسال فوری به سرتاسر کشور در این سایت انجام می شود. اگر به دنبال خریدی مطمئن برای تشک بادی هستید همین الان اقدام به خرید نمایید.

محصولات مرتبط

تشک بادی اینتکس مدل64757 تولید 2019 شرکت intex بهمراه کارت گارانتی از نمایندگی سعید اینتکس

تشک بادی اینتکس مدل 64757 بعنوان تشک تکنفره اینتکس با عرض 99 سانت و ارتفاع 25 سانتی متر یکی از بهترین و مطلوب ترین تشک های بادی اینتکس می باشد که با رنگ سورمه ای می باشد. تشک بادی اینتکس مدل 64757 ساخته شده از جنس پی وی سی بوده و با روکش جیر به خوبی پوشش داده شده است.تشک بادی همواره دارای خاصیت ظبی بوده و در صورتی که دچار درد های مفصلی باشید این تشک به خوبی می تواند باعث کاهش درد های مفصلی گردد.
از مزیت های تشک های بادی اینتکس قابلیت شستشو بودن است و در صورتی که محصول شما به هر دلیل دچار لک و یا کثیفی شد ، می توانید آن را به راحتی شستشو دهید. تشک های بادی اینتکس وسیله ای کم حجم بوده و براحتی قابل استفاده در مسافرت و کمپینگ می باشد.


تشک بادی 1 نفره اینتکس مدل 64757 یکی از جدید ترین و با کیفیت ترین تشک های بادی تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که دارای کیفیت ساخت بسیار مناسب و عالی با قیمتی مقرون به صرفه می باشد. این محصول جذاب دارای وزنی سبک و حجم کم بوده که برای استفاده در منازل، محل کار و حتی مسافرت های کمپینگ می تواند گزینه بسیار خوبی و مناسبی باشد. لازم به ذکر است بدنه اصلی این محصول ساخته شده از جنس PVC  با رویه جیر و طرح چرم بوده تا که ساختاری دو لایه و مستحکم را برای محصول ایجاد کرده باشد.

تشک بادی 1 نفره اینتکس مدل 64757

از روکش جیر برای سطح تمامی قسمت رویه و از روکش طرح چرم برای دیواره های کناری و قسمت کف به کار برده شده است. البته طراحی سطح رویه تشک نیز به صورت مواج بوده تا در زمان خواب موجب پوشش اعضای بدن افراد شود. این نوع طراحی باعث شده تا به راحتی هوا از درون لایه ها عبور کرده و در کاهش تعریق مصرف کنندگان بسیار تاثیر گذار باشد و گفتنی است استفاده از روکش جیر در این قسمت از تشک نیز بی تاثیر نخواهد بود همچنین این محصول ویژگی هایی همچون وزن سبک داشته که می تواند در میان یکی از بهترین خصوصیت های این کالا محسوب شود یعنی ویژگی ای که سبب می شود تا بتوان به راحتی و در هر مکانی از آن استفاده نمود.

تشک بادی یک نفره اینتکس محصولی با کیفیت و مقاومت بالا در برابر وزن بالا نیز بوده که کاملا طبی بوده و مناسب برای بیماران نیز می باشد. این تشک به صورتی طراحی شده تا قابل استفاده برای هر سنینی باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر همانند خرید پمپ باد دستی و برقی جهت راه اندازی محصول، می توانید با همکاران ما در شرکت اینتکس تماس برقرار کنید تا شمارا به بهترین نحو راهنمایی کنند .

تشک بادی 1 نفره اینتکس مدل 64757 یکی از جدیدترین نمونه های تولیدی تشک های بادی مناسب سفر و کمپینگ بوده که بر اساس جدیدترین استاندار های جهانی تولید و روانه بازار شده است. جنس رویه این محصول با حالتی طبی و با کیفیت مناسب استراحت های طولانی مدت بوده و همچنین با وزن کم و تحمل بدنه بالا و مقاوم در مدت کوتاهی توانست به محبوبیت بسیاری برسد. لازم به ذکر است از این تشک بادی جهت استفاده برا تمامی چادر های مسافرتی می توان تهیه کرد. این کالا مناسب برای تمامی سنین بخصوص بزرگسالان بوده که می توان از این تشک برای اشخاصی که دچار بیماری های مربوط به کمر می باشد نیز استفاده نمود. در ادامه به مزایا و معایب این تشک خواهیم پرداخت .

رویه مواج و طراحی مدرن محصول

بحث طراحی این محصول اولین نکته ای است که قصد داریم تا در این مقاله به آن اشاره کنیم، در همین راستا باید عنوان کرد که از نظر ساختار این تشک دارای طرحی مستطیلی شکل بوده که با استفاده از آن شما می توانید در منزل و یا هر فضای دیگری از آن بهره مند شوید. طراحی این تشک بادی به گونه ای است که در نگاه اول برای شما بسیار جذاب خواهد بود. رنگ آبی این تشک بادی و همچنین رویه مواج آن زیبایی خاصی به محصول بخشیده که با توجه به جنس بدنه ی محصول که در ادامه به آن خواهیم پرداخت و ارگونومی و طراحی ساخت آن، این تشک را به یک محصول مستحکم و در عین حال زیبا و جذاب بدل کرده است.

تشک بادی 1 نفره اینتکس مدل 64757

سهولت در راه اندازی

برای راه اندزای این محصول به یک پمپ باد نیاز است که می توانید آن را به صورت جداگانه از همین سایت خریداری نمایید. برای راه اندازی این تشک ابتدا آن را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح کاملا صافی قرار دهید، پمپ را به برق متصل نموده و آن را روشن کنید بعد از آن منتظر می مانید تا تشک توسط پمپ باد شود. پس از این که کالا به اندازه کافی باد شد، پمپ را خاموش کرده و آن را از برق جدا کنید. شما عزیزان می توانید برای راهنمایی بیشتر نیز با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس بگیرید.

دیگر ویژگی های منحصر به فرد محصول

این محصول برای استفاده هر فرد با هر سن و سالی مناسب بوده که این عامل باعث شده تا حتی افرادی که مشکلات عضلانی و بیماری خاصی دارند و نمی توانند بر روی تشک های معمولی به استراحت بپردازند، با استفاده از این تشک خوابی راحت و آرام را سپری کنند. همچنین باید به این نکته نیز اشاره کنیم که این محصول در کنار خود دارای یک عدد برچسب تعمیرات بوده که با استفاده از آن در زمان هایی که این محصول دچار آسیب های جزئی شده و یا بخش هایی از آن سوراخ خواهد شد، بتوانید در سریع ترین زمان ممکن و به سادگی آن را ترمیم نمایید. بهره مندی از یک عدد دفترچه راهنما در کنار این محصول هم باعث شده است تا بتوانید هرگونه سوال یا ایرادی در راه اندازی یا در خصوص تمامی موارد این تشک دارید، بتوانید به سادگی با استفاده از آن و مطالعه دفترچه اطلاعات کاملی را دریافت کنید.

نحوه سفارش

این تشک بادی یک محصول زیبا و با کیفیت بوده که در کنار خود دفترچه راهنما و ساک حمل نیز دارد. همچنین همانطور که گفته شد در صورت آسیب دیدن این محصول، می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات تعبیه شده است. اگر قصد خرید یک تشک بادی با کیفیت را دارید پیشنهاد می کنیم این محصول را از دست ندهید و هم اکنون آن را از سایت نمایندگی اینتکس خریداری نمایید.

برند
INTEX
طول
191 CM
عرض
99 CM
ارتفاع
25 CM
جنس
وینیل
تحمل وزن
136 KG
وزن بسته بندی
2.5 KG
برچسب تعمیرات
دارد
مناسب برای
1 نفر
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...