تشک بادی 2 نفره جدید اینتکس مدل 64765

intex 64765

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 203 CM
  • عرض: 152 CM
  • ارتفاع: 25 CM
8%
2,550,000
2,370,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قیمت تشک بادی قیمت تشک بادی ماشین خرید تشک بادی تشک بادی اینتکس تشک بادی اینتکس دو نفره تشک بادی بیمار تشک بادی پلاستیکی تشک بادی برای کوهنوردی و انواع تشک بادی برای کمپ و یا مسافرت و یا حتی تشک بادی برای چادر مسافرتی را میتوانید در  نمایندگی اینتکس ببینید.

محصولات مرتبط


تشک بادی اینتکس مدل 64765 طرح دو نفره با پمپ و بالش بادی محصولی ارزان و با کیفیت به همراه کارت گارانتی ویژه سعید اینتکس و ارسال فوری به سراسر کشور است.

تشک بادی اینتکس دو نفره بهمراه پمپ باد دستی و بالشت با کد 64765 یکی از محصولات شرکت اینتکس بوده که در سال 2020 با طراحی جدید و بروزرسانی شده در مدل قبلی مجددا به چرخه تولید اضافه شده و در دسترس مردم قرار گرفته. در مدل 2020 شبکه های داخلی تشک بادی 64765 تقویت شده و استقامت بهتری نسبت به مدل های قبلی دارد.
جنس بدنه ی تشک بادی 64765 ساخته شده از مواد پی وی سی با کیفیت بوده و سطح رویه آن از جیر با کیفیت و ضد تعریق می باشد. تشک بادی قابلیت شستشو را به خوبی دارد و براحتی قابل نصب و استفاده می باشد. جهت سهولت استفاده شرکت سازنده همراه با این محصول 2 عدد بالش بادی مسافرتی و یک پمپ باد دستی مخصوص جهت باد زدن تشک در بسته بندی قرار داده.

تشک بادی 2 نفره اینتکس مدل 64765تشک بادی 64765 قابلیت استفاده در محیط های باز مانند طبیعت و سایر محیط های بسته مانند منزل و یا محل کار را به خوبی دارد فقط هنگام استفاده باید دقت نمایید که جهت حفظ ایمنی از یک زیرانداز مناسب استفاده نمایید.نکته قابل توجه این است که این تشک ها کاملا ضد آب هستند و قابلیت استفاده بر روی آب را هم دارند.
جهت اطلاعات و توضیحات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.


تشک بادی 2 نفره اینتکس مدل 64765 یکی دیگر از تشک های بادی دو نفره طبی و ضد تعریق شرکت اینتکس بوده که دارای کیفیت بالا و قیمتی بسیار مناسب می باشد. این تشک بادی به گونه ای طراحی شده تا استفاده از آن برای بیماران عضلانی در مسافرت ها نیز به راحتی امکان پذیر باشد زیرا که در حالت جمع شده دارای حجم و وزن بسیار مناسبی و کمی خواهد بود. از دیگر ویژگی هایی که باعث منحصر به فرد شدن این محصول شده میتوان به این اشاره کرد که تشک بادی دو نفره راحتی مجهز به یک پمپ باد دستی و تعداد دو عدد بالش بادی مجزا بوده که می تواند نیاز شما را برای استراحت و استفاده از تشک بادی برطرف سازد.

تشک بادی 2 نفره اینتکس مدل 64765

همانطور که می دانید یکی از مهمترین و اصلی ترین نکاتی که هنگام خرید تشک بایستی به آن توجه بسیاری نمود، جنس بدنه محصول است. تشک های بادی باید دارای بدنه ای مقاوم و با دوام باشند تا بتوان مدت زمان طولانی از آن ها استفاده کرد بدن آنکه دچار بی کیفیتی شوند. شرکت اینتکس توانسته تا با تولید این تشک بادی با کیفیت تمامی این نگرانی ها را برطرف کند و در نهایت محصولی با کیفیت و با دوام را روانه بازار کند. این کالا ساخته شده از جنس بدنه PVC با سطح رویه جیر درجه یک و مرغوب بوده که محلی راحت برای مصرف کنندگان به همراه خواهد داشت. این کالا دارای سطح رویه مواج و راحت بوده تا هنگام استفاده از تشک به خوبی اعضای بدن را فرا گیرد و در نتیجه باعث عبور بهتر جریان هوا و راحتی شما در حین استفاده شود و البته بخش کناری این تشک نیز از وینیل طرح چرم بوده و قسمت کف آن نیز از وینیل دو لایه است که مقاومت خوبی در برابر اجسام تیز داشته و کاملا ضد آب می باشد.

تشک بادی 2 نفره اینتکس مدل 64765

به علاوه موارد ذکر شده، این کالا از یک پمپ باد چند کاره نیز بهره برده تا به راحتی و در کمترین زمان ممکن محصول مورد نظر را راه اندازی نماید. تشک بادی دو نفره راحتی بزرگسال از سری محصولات بادی سبک و کم حجم بوده که از قیمت بسیار خوبی بهره برده و به دلیل داشتن طراحی مناسب و وسیع از فروش و طرفداران زیادی برخوردار بوده است. کالایی که علاوه بر کاربرد آن در فضای بسته، می تواند در سفر ها و فضای باز نیز مورد استفاده قرار گیرد. این تشک بادی با کیفیت توسط شرکت اینتکس با  ضمانت نامه معتبر عرضه می شود.

تشک بادی 2 نفره اینتکس مدل 64765 با عرض 152 سانتی متر یکی دیگر از سری محصولات بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که به تازگی وارد بازار شده است. تشک های بای معمولا می توانند جایگزین بسیار خوبی برای تشک های ثابت باشند. چرا که هم جابجایی آن ها راحت تر است و هم راحت تر مورد استفاده قرار می گیرند. از این محصول می توان در منزل، خانه های دانشجویی و محل کار استفاده کرد. همچنین این تشک به دلیل بسته بندی کوچکی که دارد می توان به راحتی آن را با خود به سفر برد و دیگر نگران اشغال فضا در صندوق عقب ماشین نبود. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی آن بپردازیم . شما نیز اگر قصد خرید تشک بادی 2 نفره اینتکس مدل 64765 را دارید توصیه می کنیم با ما همراه شوید.

تشک بادی 2 نفره اینتکس مدل 64765

طراحی بدنه تشک بادی

یکی از اصلی ترین کار هایی که برای تولید یک محصول باید به آن پرداخت طراحی و ساخت آن محصول است. یعنی در طراحی باید تمامی جوانب اعم از ظاهر و کیفیت محصول را در نظر گرفت و در نتیجه محصولی را تولید کرد که از کیفیت بسیار مطلوبی بهره مند باشد. شرکت اینتکس به واسطه طراحان خلاقی که دارد توانسته است تا با تولید این تشک بادی توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده و این تشک را به یکی از پر فروش ترین تشک های بادی خود تبدیل کند. فرم کلی تشک بادی 2 نفره اینتکس مدل 64765 به صورت مستطیل بوده و دارای رنگ سرمه ای می باشد. سطح این تشک به صورت مواج طراحی شده است تا هنگامی که شما بر روی آن دراز می کشید فضای بسیار کمی در بین بدن شما و سطح تشک ایجاد شده که با جریان یافتن هوا، مانع از عرق کردن بدنتان می شود. همچنین دو عدد بالش نیز بر روی این محصول موجود می باشد که دیگر شما احتیاجی به استفاده از بالش های دیگر ندارید و می توانید هنگام سفر نیز این بالش های بادی را به همراه تشک با خود ببرید.

جنس کیفیت بدنه و طول عمر تشک بادی

از اصلی ترین نکاتی که برای خرید یک محصول می توان به آن اشاره نمود، جنس آن محصول است. در واقع محصول باید به گونه ای ساخته شده باشد که داری کیفیت بسیار بالایی بوده و بتوان مدت زمان طولانی از آن استفاده کرد و دچار تغییر شکل و تغییر حالت نشود. تشک بادی 2 نفره اینتکس مدل 64765 دارای جنس بسیار خوبی بوده که توانسته است رضایت تمامی خریداران را به خود جلب کند. بدنه آن از وینیل با روکش جیر بوده که دارای سطحی نرم می باشد و از سُر خوردن بالش جلو گیری می کند. بخش کناری آن از وینیل طرح چرم بوده که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار دارد و به هیچ عنوان دچار ترکیدگی نمی شود. قسمت کف این محصول نیز به صورت دو لایه طراحی شده که دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر پاره شدن است و ضد آب می باشد. 

تشک بادی 2 نفره اینتکس مدل 64765

ابعاد، وزن و تحمل وزن تشک بادی

تشک بادی 2 نفره اینتکس مدل 64765 دارای ابعادی مطابق با استاندارد ها جهانی بوده که فضای بسیار کمی را در منزل نسبت به تشک های ثابت اشغال می کند تا شما به توانید به راحتی از آن در هر محیطی استفاده کنید. این محصول دارای طول: 203 سانتی متر و عرض: 152 سانتیمتر است و دارای ارتفاع: 22 سانتی متر می باشد که این ارتفاع استاندارد بوده و بیماران نیز می توانند به راحتی بر روی آن قرار بگیرند و یا از روی آن بلند شوند و دیگر نگران درد ها عضلانی خود نباشند. تحمل وزن این محصول 273 کیلو گرم بوده که دو نفر می توانند به طور همزمان بر روی آن استراحت کنند. وزن این تشک نیز 4.5 کیلو گرم بوده که جزو تشک های بادی سبک محسوب می شود و به آسانی می توان آن را حمل و جا به جا نمود.

طریقه راه اندازی تشک بادی

برای راه اندازی تشک بادی 2 نفره اینتکس مدل 64765 شما تنها به یک پمپ باد احتیاج دارید که خود این محصول دارای یک عدد پمپ دستی می باشد. شما می توانید بر تهیه پمپ های برقی به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و در قسمت پمپ باد از انواع این پمپ ها دیدن کنید و هر کدام که مد نظرتان بود را خریداری نمایید. پس از تهیه پمپ، تشک را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح کاملا صافی قرار می دهید. درب دریچه هوای آن را باز کرده و سپس سری پمپ را در آن جا قرار می دهید. حال منتظر می مانید تا تشک باد شود. پس از این که تشک فرم کلی خود را گرفت پمپ را از آن جدا کرده و درب دریچه هوا را می بندید. حال تشک آماده استفاده می باشد.

برند
INTEX
طول
203 CM
عرض
152 CM
ارتفاع
25 CM
تحمل وزن
272 KG
مناسب برای
بزرگسالان
ظرفیت
2 نفر
جنس
PVC با رویه جیر
برچسب تعمیرات
دارد
کیف حمل
ندارد
پمپ باد
دارد
نوع پمپ باد
دستی
مدت زمان باد شدن
20 دقیقه
وزن بسته بندی
4.8 KG
شیوا حدیثی

با تشکر فراوان از گروه تجاری سعید اینتکس, تشک و بالشت ها همگی از نظر جنس رویه و کیفیت واقعا عالی هستن, باد کردنشون با پمپ دستی خود محصول با این که دختر هستم کمتر از پنج دقیقه طول کشید و خیلی راحت و سریع بود. استقامت محصول و راحتیش خیلی دوست دارم. بسیار جمع و جور و سبک هست و حملش خیلی راحته که این بهترین انتخاب برای سفر کردن و کمپ زدن.

470 روز پیش ارسال پاسخ
مدیر سایت

سلام
ارادتمندیم شیوا عزیز
با تشکر از شما بابت انتخابتون.سعید اینتکس همواره تلاش می کند بهترین باشد.

466 روز پیش ارسال پاسخ
پریسا رضوانپور

یکی از دوستای من داشت و خوب مقاوم بود منم گرفتم

180 روز پیش ارسال پاسخ
مدیر سایت

ممنونیم از خریدتون پریسا عزیز

165 روز پیش ارسال پاسخ
حیدری

منم گامنت هارو دیدم خرید. واقعا خیلی با کیفیت بود . معلومه که اصله

107 روز پیش ارسال پاسخ
مدیر سایت

لطف کردین بزرگوار

107 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...