توپ بادی پسرانه طرح ماشین

intex 58053

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
28%
220,000
160,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

توپ بادی پسرانه طرح ماشین نمونه ای از محصولات بادی تفریحی برای سنین کودکان بوده که به دلیل طراحی و چاپ بی نظیر خود با طرح ماشین ها یکی از پرطرفدارترین محصولات برای استفاده کودکان و به ویژه پسر بچه ها می باشد. لازم به ذکر است این محصول نیز مانند تمامی نمونه های موجود در بازار دارای طراحی ساخت بدنه ای گرد بوده و سازگار با محیط زیست می باشد. از آنجایی که تنوع در ساخت این گروه از محصولات بسیار بالا بوده به همین دلیل شرکت اینتکس برای طراحی این محصول دست به خلاقیت بالایی زده و بنابراین این کالا دارای بدنه ای مقاوم و زیبا می باشد. این توپ بادی با ساختاری استاندارد برای استفاده در داخل آب و یا خشکی ها توصیه شده است.

 لازم به ذکر است با توجه به تاثیر مستقیم کیفیت بدنه کالا با طول عمر آن، شرکت بزرگ اینتکس بدنه این محصول را از مرغوب ترین و بهترین نوع پی وی سی با ساختاری نرم و بادوام تولید کرده و شما می توانید در داخل استخر های بادی، دریا و دریاچه مانند فضاهای خشکی از آن استفاده کنید زیرا که این جنس بدنه در تماس با آب و یا تغییرات دما دچار هیچ گونه آسیبی نمی شود. شایان ذکر است برای استفاده از این محصول ابتدا باید آن را از بسته بندی خود خارج کرده و در یک فضا مسطح و بدون وجود سنگ ریزه قرار دهید و سپس با استفاده از یک پمپ باد دستی که بصورت جداگانه قابل خرید از شرک اینتکس است، از طریق دریچه های موجود روی بدنه محصول اقدام به راه اندازی آن نمایید. توپ بادی پسرانه طرح ماشین محصولی زیبا با طراحی بدنه منحصر به فرد و جذاب بوده که طول عمری بالا نیز دارد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

نوع گرد
 قطر 61 سانتی متر
قابلیت استفاده در آبدارد
 وزن 130 گرم
 جنس وینیل
 رده سنیبالای دو سال
 شرکت تولید کنندهاینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه -

 

توپ بادی پسرانه طرح ماشین محبوب ترین وسیله بادی است که امروزه توجه تمامی کودکان را به خود جلب کرده است. طرح ارائه شده بر روی این محصول برگرفته از کارتن محبوب ماشین ها بوده است که بیش ترین محبوبیت را در بین کودکان دارد .از این رو برای کودکان پسر در نظر گرفته می شود و می توان آن را برای اوقات فراغت و تفریحات مختلف خریداری نمود. توجه به این مطلب که طراحی محصول مطابق با سلیقه کودکان است در میزان فروش آن نقش دارد و می تواند بهترین موقعیت را برای آن ها ایجاد سازد. این محصول هم در محیط های آبی و هم در محیط خشکی قابل استفاده می باشد و به وسیله آن ساعات خوشی برای کودکان سپری می شود. در داخل محیط های آبی مانند استخر می توانند مهیج ترین شرایط را ایجاد سازند و در خشکی نیز بهترین و شاد ترین موقعیت ها فراهم می شود. به همین خاطر است که به این محصول محصولی برای تمامی کودکان می گویند که در نتیجه می توان آن را برای استفاده در تمامی محیط ها خریداری کرد. خصوصیات توپ بادی پسرانه طرح ماشین در ادامه ذکر شده است که به آن توجه فرمایید.

توپ بادی پسرانه طرح ماشین

کیفیت بدنه محصول

از نظر کیفیت می توان این محصول را در گروه محصولات اصل و اورجینال قرار داد که با جنس وینیل با کیفیت و طرح دار ساخته شده است. این جنس در واقع خصوصیات خوبی را در خود قرار داده است که در نتیجه قابلیت استفاده کودکان را بالا می برند. به دلیل استفاده از این جنس در ساخت محصول قابلیت ضد حساسیت در آن ایجاد شده است تا تمامی کودکان بتوانند از آن استفاده کنند. نبود حساسیت سبب جلب مخاطب می شود و می تواند برای استفاده در مدت زمان طولانی به کار گرفته شود. توپ بادی وزن کمی دارد و آن هم به خاطر استفاده از مواد اولیه سبک بوده است. ساختار دایره ای شکل این توپ بادی تو خالی است و در داخل آن تنها از باد پر شده است. بنابراین می توان به راحتی آن را به حالت راه اندازی شده و یا خالی از باد به مکان های مختلف جا به جا نمود. رنگبندی و طرح های رویه محصول ثابت و بدون تغییر است و می تواند در طی مدت زمان استفاده از آن دچار رنگ پریدگی نشود. در نتیجه ظاهر زیبای خود را حفظ خواهد کرد.

قابل استفاده در خشکی و آب

این محصول برای استفاده در هر مکانی ساخته شده است و از طراحی حرفه ای برخوردار می باشد. چرا که هم قادر به استفاده در خشکی بوده است و هم در محیط های آبی نیز کارایی دارد. این توپ بادی را می توان با خیالی آسوده در دسترس قرار داد و از وجود آن بهره مند شد. بهترین مکان برای استفاده از آن در مسافرت و یا تفریح به مکان های مختلف است که کودکان نیاز به داشتن امکان بازی های مهیج دارند و تمایل دارند این بازی ها را با استفاده از وسایل محبوب خود انجام دهند. در نتیجه وجود این توپ بادی تمامی موقعیت های را برای آن ها مهیا می سازد.

خرید توپ بادی پسرانه طرح ماشین

وزن کم

به دلیل این که محصول دارای مخاطب کودک می باشد وزن آن نیز سبک بوده است تا به راحتی بتوانند با آن بازی کنند و از داشتن ان لذت ببرند. این محصول دارای قابلیت جا به جایی توسط کودکان می باشد که در نتیجه استفاده از آن در بازی های مهیج امکان پذیر است. علاقه مندان می توانند این محصول را به هر حالت با خود به همراه داشته باشند و از وجود آن بهره ببرند.

خرید

توپ بادی که با طراحی خاص و زیبا برای کودکان ساخته شده است در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که با مراجعه به فروشگاه می توان محصول را خریداری نمود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...