پمپ باد فندکی اینتکس مدل 66636

intex 66636

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • نوع پمپ: فندکی
  • ولتاژ مصرفی: 12 V
  • حجم باد: 650 L
0
1,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پمپ باد فندکی اینتکس مدل 66636  محصولی بی نظیر از شرکت اینتکس بوده که قابل استفاده توسط برق خودرو  (فندکی  ماشین)  می باشد و برای باد کردن سایر محصولات بادی شرکت اینتکس و مشابه آن کاربرد دارد.

پمپ باد فندکی اینتکس مدل 66636  محصولی بی نظیر از شرکت اینتکس بوده که قابل استفاده توسط برق خودرو  (فندکی  ماشین)  می باشد و برای باد کردن سایر محصولات بادی شرکت اینتکس و مشابه آن کاربرد دارد. این پمپ باد ساخته شده از پلاستیک سخت می باشد و از مقاومت بالایی برخوردار است. با توجه به اینکه این پمپ باد با برق 12 ولت خودرو کار می کند اما قدرت باد این پمپ با نمونه های مشابه برابری میکند و حتی نسبت به برخی موارد قدرت دمندگی بیشتری را نیز دارا می باشد.به عنوان مثال اگر این پمپ باد را بخواهیم با پمپ باد مدل 66632 مقایسه کنیم ، قطعا قدرت پمپ باد فندکی 66636 بیشتر می باشد.
در طراحی این محصول در قسمت لبه ی بالای آن یک نوار قرمز رنگ تعبیه شده که زیبایی خاصی را به محصول بخشیده است.این پمپ باد دارای سه سری یا دریچه باد مجزا بوده و مناسب برای هر نوع محصول بادی اینتکس و یا مشابه آن می باشد. رنگ آن خاکستری تیره و یا به عبارتی نوک مدادی می باشد.پمپ باد فندکی 66636 دو حالت دمندگی و یا مکندگی را برای شما انجام می دهد.از قسمت بالای آن برای وکیوم کردن و یا خالی کردن باد محصولات می توان استفاده نمود و برای باد کردن محصولات باید از قسمت جلوی آن استفاده کرد.کافیست دریچه ی مناسب را برای یکی از این دو حالت انتخاب کرده و به آن متصل نمایید.با فشار دادن کلیدی که روی بدنه ی آن تعبیه شده نیز میتوان آن را روشن یا خاموش نمود.



پمپ باد فندکی اینتکس مدل 66636 یکی از محصولات کامل و عالی شرکت اینتکس است که این بار تنها به صورت فندکی تولید و عرضه شده است. این کالا ظاهری مستطیلی شکل داشته که بر روی بدنه آن نقش و طراحی های جذاب و ریزی را شاهد هستیم که قطعا نکته فوق العاده و جذابی در این محصول به شمار می رود. لازم به ذکر است یکی از روش های رایج برای باد کردن محصولات بادی استفاده از یک پمپ باد می باشد که با استفاده و در دست داشتن آن می توانید در کمترین زمان ممکن یک کالای بادی را باد کرده و سپس از آن استفاده نمایید.

پس در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که پمپ باد فندکی چندکاره جدید اینتکس یک کالای کامل و ایده آل بوده که با استفاده از برق فندکی خودرو می توانید آن را راه اندازی نمایید. گفتنی است جنس بدنه این محصول دقیقا از نوع پلاستیک فشرده طراحی و تولید شده و سبب شده تا مقاومت بالا و استحکام بی نظیری را از این محصول شاهد باشیم. همچنین دارا بودن سیستم هوشمند قطع کن خودکار برق در صورت استفاده بیش از اندازه از این کالا نیز از دیگر موارد مهمی می باشد که سبب شده تا این محصول به هیچ عنوان دچار آسیبی نشود. همچنین گفتنی است علاوه بر تمامی موارد ذکر شده، این محصول ابعاد و وزن بسیار کمی را نیز داراست که این عامل نیز از دیگر خصوصیات مهم این محصول به شمار می رود. بنابراین در همین راستا باید عنوان کنیم که بسته بندی این محصول در اندازه بسیار کوچکی عرضه شده است. همچنین پرتابل بودن و سبک وزن بودن این پمپ باد کاربردی نیز از دیگر ویژگی های خوب این محصول به شمار می رود. اگر شما قصد خرید این پمپ باد را دارید می توانید هم اکنون این محصول را از سایت فروشگاه اینتکس خریداری نمایید.

برند
INTEX
نوع پمپ
فندکی
ولتاژ مصرفی
12 V
حجم باد
650 L
وزن بسته بندی
650 KG
گواهی نامه استاندارد ETL
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...