تخت بادی دوقلو اینتکس مدل 67743

intex 67743

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
1,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

تخت بادی دوقلو اینتکس مدل 67743 یکی دیگر از باکیفیت ترین انواع تخت خواب بادی بوده که در کارخانه اینتکس برای استفاده در منزل و یا استفاده در زمان سفر مورد استفاده قرار گیرد. این تخت بادی برخلاف سایر نمونه محصولات تولید شده در این گروه دارای پمپ باد سرخود نبوده ، دلیل این امر مربوط به ساختار بدنه محصول مرتبط شده زیرا این محصول در واقع از دو عدد تشک بادی یک نفره تشکیل شده که در بخش میانی از طریق بند قفل دار به یکدیگر وصل شده اند. شما می توانید در زمان رفتن به سفر این تخت بادی را به همراه داشته تا دو فرد بزرگسال در زمان خواب به صورت مجزا بتوانند از آن استفاده کرده و لذت ببرند. البته برای راحتی شما در زمان حمل و جا به جایی این تخت خواب بادی ، یک عدد ساک حمل نیز در داخل بسته بندی محصول قرار داده شده است. بدنه اصلی این تخت خواب بادی از بهترین نوع پی وی سی تولید شده تا شما از طول عمر آن اسوده خاطر بوده و برای داشتن یک بستر نرم در زمان خواب و ساختاری ضدتعریق بدنه اصلی این تخت بادی از روکش مخملی با خطوط موازی برخوردار شده که در اصطلاح به آن رویه مواج می گویند. با در نظر گرفتن موارد یاد شده اگر شما قصد انتخاب و خرید تخت بادی اینتکس را دارید تنها کافی بوده به فروشگاه اینتکس به صورت حضوری ، اینترنتی و یا تماس تلفنی مراجعه نمایید.


تخت بادی دوقلو اینتکس مدل 67743 از محصولات خاص و بسیار کاربردی به همراه طراحی نوین و جدید خود از محدود تخت خواب های بادی تولید شده بوده، که میتوان آن را یکی از مناسب ترین گزینه ها برای استفاده در مسافرت ها بخصوص سفر های کمپینگ مورد مصرف قرار داد تا بسیاری از نیاز های مصرف کنندگان را در فضای خارج از منزل به راحتی بر طرف سازد. لازم به ذکر است در پروسه تولید و جلب رضایت مشتریان و خریداران جنس بدنه این تخت خواب از نوعی پارچه مخملی بهره گرفته چرا که این اجناس مقاومت لازم را در شرایط جوی و رطوبت را دارا می باشد تا شما با خیالی آسوده بتوانید در مسافرت های خود نیز از آن استفاده کنید.

 استفاده از روکش مخمل که در بسیاری از تخت های بادی مرسوم بوده و همچنین برای ایجاد سطح نرم و جلوگیری از تعریق مصرف کنندگان بسیار عالی می باشد و علاوه بر این ها، قابلیت انعطاف پذیری بالای آن امکان جمع کردن این تخت خواب را در حجم و اندازه های کوچکتر فراهم می آورد تا شما بتوانید به راحتی آن حمل و جابجا کنید. از دیگر مزیت هایی که پس از نوع جنس محصول باید به آن اشاره نمود، چگونگی ساختار و طراحی محصول بوده که این تخت بصورت دوقلو ساخته شده و هر یک از این قسمت ها توسط قفل های پلاستیکی سرخود به هم وصل می شوند و همچنین علاوه بر این مزیت فوق العاده، می توان به طراحی قسمت رویه آن نیز اشاره کرد که به شکل مواج و مشبک تهیه شده تا در هنگام استفاده سطح بدن را کاملا پوشش دهد و باعث عبور هر چه بهتر جریان هوا به منظور جلوگیری از تعریق شود. برای خرید این تخت می توانید با مراجعه به فروشگاه اینتکس این محصول بادی را با قیمتی مناسب برای خود به ارمغان بیاورید.

نوعخانگی و مسافرتی
تحمل وزن 135 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC مخملی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 6 کیلوگرم
 ارتفاع بلند با ساختار دو قلو
دارای سطح موازی
قابل استفاده برای مسافرت های طولانی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل


شیوه طراحی و ساخت

اولین نکته ای که باید در خصوص تخت بادی دوقلو اینتکس مدل 67743 به آن اشاره کنیم بحث نوع طراحی و ظاهر این تخت خواب است که باعث شده تا مشتریان بتوانند با اطمینان خاطر دست به خرید و ثبت سفارش این محصول بزنند. شما می توانید مشاهده کنید که این تخت بادی ساختاری دو طبقه دارد گویی که انگار دو تخت مجزا روی هم قرار گرفته اند و همین عامل هم سبب شده تا یک ظاهر منحصر به فرد را در اختیار داشته باشید. در همین رابطه باید به این مسئله هم اشاره کنیم که بدنه اصلی این محصول دارای یک سری خطوط موازی هم می باشد که به نوعی این تخت بادی را به یک کالای طبی و ایده آل بدل کرده است. هم چنین این محصول دو عدد دریچه باد مجزا دارد که هر بخش از این محصول به صورت جداگانه باد شده و به ساده ترین شکل ممکن نیز می توانید راه اندازی این محصول را انجام دهید. رنگ طوسی این محصول هم مزیت دیگر این کالا به شمار خواهد رفت.

جنس و کیفیت بدنه

دیگر مسئله و نکته مهمی که باید در خصوص این تخت بادی به آن اشاره کنیم بحث جنس و کیفیت بدنه این کالا می باشد. شما باید به جز زیبایی ظاهری به کیفیت این محصول هم دقت کنید و محصولی را برگزینید که از نظر کیفیت نیز به بهترین شکل ممکن نیاز شما را برآورده سازد. در همین خصوص هم باید اشاره کنیم که این تخت بادی دارای بدنه ای از نوع PVC با رویه مخملی می باشد که قطعا کیفیت بالایی داشته و از این نظر مشتریان با اطمینان خاطر می توانند خرید این محصول را انجام دهند. بخش های کناری این محصول هم دقیقا از همین جنس طراحی و تولید شده است و به جز این نکته بخش کف این تخت بادی می ماند که این ناحیه هم از همان جنس اما این بار به صورت دو لایه عرضه شده است که نشان از ضخیم بودن این محصول می باشد.

تخت بادی دوقلو اینتکس مدل 67743

ابعاد و وزن محصول

بحث ابعاد و وزن این محصول هم یکی دیگر از خصوصیات مهم این تخت خواب بادی به شمار می رود که باید به این نکته نیز اشاره داشته باشیم. شما می توانید مشاهده کنید که این تخت بادی دو قلو دارای طول 191 سانتی متر و عرض 99 سانتی متر طراحی و تولید شده است. به جز این مسئله باید اشاره کنیم که ارتفاع این کالا نیز 46 سانتی متر می باشد که از این حیث هم یک ارتفاع معقول و استاندارد را شاهد هستیم. وزن کلی بسته بندی این محصول نیز تنها 6 کیلو گرم می باشد که باعث شده تا حمل و نقل ساده تری را بتوانید انجام دهید.

خرید و ثبت سفارش

با توجه به توضیحات عنوان شده در این مطلب شما این مزیت را در اختیار دارید که با قیمت بسیار ارزان و با خیالی راحت دست به خرید و ثبت سفارش این محصول از سایت فروشگاه سعید اینتکس زده و در سراسر کشور در اسرع وقت این محصول را درب منزل دریافت کنید. خدمات پس از فروش فروشگاه محصولات بادی در کرج ( سعید اینتکس ) نیز شامل این محصول خواهد شد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...