تخت بادی یک نفره طبی با ارتفاع بلند Bestway 69009

Bestway 69009

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
1,960,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

تخت بادی یک نفره طبی با ارتفاع بلند Bestway 69009 از سری تولیدات جدید برند بست وی می باشد که با ارتفاع بلند و ایده آل طراحی شده و قطعا همین مسئله باعث شده تا خواب شبانه شما به بهترین شکل ممکن انجام گردد. در همین رابطه باید اشاره داشته باشیم که این محصول علاوه بر وجود ارتفاع بلندی که دارد ، دارای رویه مواج هم می باشد که این محصول سبب شده تا ساختار اصلی این تخت خواب بادی به صورت طبی شکل گرفته باشد و هر فردی با هر شرایط جسمی بتواند از این تخت خواب بادی استفاده کرده و لذت ببرد. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که این تخت راه اندازی ساده و آسانی را هم داراست.

شما این مزیت را در اختیار دارید که با توجه به وجود پمپ باد برقی سرخود بر روی بدنه اصلی این تخت خواب در سریع ترین زمان ممکن محصول خود را راه اندازی کرده و از آن بهره مند شوید. داخل باکس بسته بندی این تخت خواب یک عدد ساک حمل و نقل نیز وجود دارد که شما می توانید پس از خالی کردن باد این تخت به راحتی آن را درون این ساک قرار داده و به راحتی آن را حمل و جا به جا نمایید. برای خرید تخت بادی یک نفره طبی با ارتفاع بلند Bestway 69009 می توانید به صورت حضوری و یا تلفنی به فروشگاه اینتکس کرج مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت استفاده نمایید.

نوعخانگی
تحمل وزن 140 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
عرض 97 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC جیر
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
نوع پمپ پمپ برقی سرخود 220 ولت
ساک حمل
سایر ویژگی ها رویه مواج و ضد تعریق
 دارای حجم کم در حالت جمع شده
 مناسب سنین بزرگسال
 قابل استفاده برای بیماران عضلانی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...