سرسره بادی اینتکس مدل 58849

intex 58849

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 333 CM
  • عرض: 206 CM
  • ارتفاع: 117 CM
16%
11,200,000
9,450,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

سرسره  بادی  اینتکس  مدل  58849  یکی  دیگر  از  تفریحات  بادی  آبی  اینتکس  است  که  در  فصل  تابستان  طرفداران  بسیاری  دارد.

محصولات مرتبط

سرسره بادی اینتکس مدل 58849 یکی از بهترین و سرگرم ترین سرسره بادی با قابلیت حمل آسان اینتکس برای کودکان بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم ضد آب و مقاوم می باشد. همانطور که می دانیدپی وی سی ها از بهترین اجناس برای ساخت محصولات بادی می باشند چرا که این ماده کاملا انعطاف پذیر است و از آن مهم تر دوام بسیار بالا و طول عمر زیادی نیز دارد. در رابطه با طراحی محصول باید گفت، رویه مواج باعث نرمی و انعطاف پذیری سرسره شده تا اینچنین فشاری به اندام های کودکان وارد نشود.همچنین از ویژگی های ساختاری این کالا می توان به طراحی دو قسمتی آن اشاره کرد چرا که نوع طراحی بخش انتها سرسره به صورتی بوده که این طراحی به شما اجازه خواهد داد تا کودکان بتوانند در لبه کناری استخر های بادی نیز قرار بگیرند.

 پس از سر خوردن به داخل آب استخر بیوفتند.لازم به ذکر است از ویژگی های دیگر این محصول مقاومت بالا بدنه و همچنین ضد آب بودن آن استکه می توان در هر مکانی از آن استفاده نمود. این کالا از یک مخزن باد شو نیز در قسمت فوقانی خود بهره مند بوده که با باد زدن به این قسمت این سرسره حالت شیبدار به خود می گیرد. البته گفتنی است لبه های باد شو این سرسره بادی کودک نیز توسط دریچه های باد مجزا راه اندازی می شود. این محصول فاقد پمپ باد همراه بوده اما شما می توانید از فروشگاه اینتکس یک پمپ باد مخصوص محصولات بادی به صورت مجزا همراه این کالا تهیه کنید. در بسته بندی این محصول یک برچسب تعمیرات برای زمانی که محصول دچار صدمه می شود و یک دفترچه راهنما می باشد که به شما کمک می کند که این محصول را به راحتی راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید. شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید با تلفن های این مرکز تماس بگیرید.

برند
INTEX
طول
333 CM
عرض
206 CM
ارتفاع
117 CM
تحمل وزن
80 KG
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.50 MM
وزن بسته بندی
17.5 KG
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد
مناسب برای
6 سال به بالا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...