شناور بادی اسب شاخدار کوچک اینتکس مدل 57561

intex 57561

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 198 CM
  • عرض: 140 CM
  • ارتفاع: 97
16%
1,650,000
1,388,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور  بادی  اینتکس  مدل  اسب  شاخدار  اینتکس  محصولی  جدید  و  با  کیفیت  و  به  همراه  کارت  گارانتی  معتبر  سعید  اینتکس

محصولات مرتبط

شناور بادی اسب شاخدار کوچک اینتکس مدل 57561 از جدیدترین محصولات تولید شده توسط شرکت بزرگ اینتکس بوده که در سال جدید میلادی روانه بازار شده است. این محصول دارای بدنه ای سفید رنگ بوده که ساختاری مشابه با اسب تک شاخ با یک لبخند زیبا دارد. برای تولید بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع پی وی سی استفاده شده که از دوام بالایی برخودار بوده و تحت تاثیر شرایط آب و هوایی قرار نمی گیرد. به همین دلیل در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده امکان استفاده دارد. البته اساسا این محصول برای استفاده در آب های ارام طراحی شده و لازم به ذکر است بر روی بدنه این محصول یک دریچه باد استاندارد برای راه اندازی آسان و سریع کالا تعبیه شده که سرعت عمل شما را برای آماده سازی این شناور روی آب بالا می برد. همانطور که مشاهده می کنید رویه این محصول ساختاری مواج داشته به همین دلیل از تعریق بدن در زمان استفاده اجتناب خواهد کرد.

شناور بادی اسب شاخدار کوچک اینتکس مدل 57561 این محصول با وزنی بسیار کم تولید شده اما قادر است وزنی بالغ بر 80 کیلوگرم را به راحتی تحمل کند. همچنین در بخش کناری این محصول دو عدد دستگیره قرار گرفته است که در هنگام استفاده از این محصول با در دست گرفتن آنها می توانید امنیت خود را حفظ کرده و در هنگام جا به جایی این محصول نیز می توانید به سادگی با در دست گرفتن دستگیره ها این شناور بادی را حمل و جابجا کنید. لازم به ذکر است طراحی استاندارد این محصول امکانی ایجاد کرده تا تمام رده های سنی از کودک تا بزرگسال به راحتی از آن بهره برداری نمایند. شما عزیزان تنها با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را برای تمامی افراد بالاتر از 3 سال خریداری نموده و در کمترین زمان ممکن شناور بادی روی آب کودکانه با ضمانت نامه معتبر درب منزل تحویل بگیرید.

برند
INTEX
طول
198 CM
عرض
140 CM
ارتفاع
97
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.30 MM
تعداد دریچه باد
2 عدد
برچسب تعمیرات
دارد
تحمل وزن
40 KG
وزن بسته بندی
2 KG
مناسب برای
3 سال به بالا
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دستگیره نعادل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...