بازوبند بادی کودک اینتکس intex 56665

Intex 56665

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 20 CM
  • عرض: 15 CM
  • جنس: وینیل
93%
2,200,000
165,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بازوبند بادی کودک اینتکس intex 56665 از سری وسایل و تجهیزات مورد نیاز برای رفتن به تفریحات آبی است که باید برای کودکان خریداری شود. مهیا کردن تمامی این تجهیزات بر عهده والدین است تا بهترین و با کیفیت ترین نوع آن را خریداری کنند تا کودکان لحظات خوشی را سپری نمایند. این محصول بی نظیر و خاص از جنس اصل تشکیل شده است که با ایجاد قابلیت ضد حساسیت بودن می تواند بهترین شرایط را برای کودکان داشته باشد و مورد استفاده و بهره برداری آن ها قرار گیرد. با این وجود است که توجه عده زیادی به سمت خرید این محصول جذب شده است تا با کیفیت بالا از داشتن آن لذت ببرند. طراحی این محصول در نهایت فانتزی بودن است و از رنگبندی جذاب برخوردار می باشد تا مناسب ترین گزینه برای رده سنی کودک باشد و آن ها را مجذوب خود نماید.

 بازوبند بادی کودک قادر به ایجاد تعادل در کودکان در محیط های آبی می شود و مانع از فرو رفتن ان ها به داخل آب می شود. از این رو می تواند برای استفاده در فضا هایی که دارای آب های آرام است به جهت داشتن تفریحات آبی در کودکان مورد استفاده و بهره برداری قرار گیرد. بدنه این محصول از جنس با کیفیت وینیل است که طرح دار بوده و سبک خاصی از طرح های چاپی را بر روی خود دارد. این طراحی ثابت و بدون رنگ پریدگی می باشد و در گذر زمان تغییر نخواهد کرد. از این رو زیبایی ظاهری آن همواره ثابت است و افراد قادر به لذت بردن از یک محصول جذاب و منحصر به فرد خواهند بود. در نتیجه بسیاری از علاقه مندان نسبت به داشتن این محصول به سمت خرید آن می روند تا در نتیجه بتوانند محصول را با زیبایی های خود و داشتن قیمت مناسب خریداری کنند. جهت سفارش و خرید بازوبند بادی کودک اینتکس intex 56665 به فروشگاه محصولات بادی اینتکس مراجعه نمایید.

برند
INTEX
طول
20 CM
عرض
15 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.20 MM
تعداد دریچه باد
2 عدد
برچسب تعمیرات
ندارد
تحمل وزن
18-30 KG
مناسب برای
3-1 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...