حلقه شنا بادی میکی موس bestway 91004

Bestway 91004

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: bestway
  • قطر: 56 CM
  • جنس: وینیل
  • ضخامت جنس: 0.19 MM
24%
316,000
241,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

حلقه شنا بادی میکی موس bestway 91004 از جمله وسایل لازم و ضروری برای کودکان است که در محیط های آبی مورد استفاده آن ها واقع می شود و می تواند توجه آن ها را جلب کند. با وجود این محصول می توان در محیط های آبی ایمنی کودکان را برقرار ساخت و برای آن ها بهترین محیط را رقم زد تا بتوانند در این فضا تفریحات آبی و آبتنی داشته باشند و از آن لذت ببرند. این حلقه شنا بادی طراحی فانتزی و بی نقص و زیبا دارد تا با این وجود بتوان از داشتن آن لذت برد و به بهره برداری از آن پرداخت. طرح رویه محصول میکی موس می باشد و به صورت فانتزی به جهت مورد علاقه واقع شدن توسط کودکان در نظر گرفته شده است. چرا که این شخصیت کارتنی مورد محبوبیت عده زیادی از کودکان قرار گرفته است به طوری که طراحان اسباب بازی کودکان وسایل خود را با توجه به این شخصیت طراحی می کنند. 

در نتیجه در طراحی این حلقه شنا بادی نیز طرح میکی موس لحاظ شده است و می توان بهترین نمونه از بهترین محصولات زیبا و فانتزی را برای فرزندان خود تهیه نمود. حلقه شنا بادی می تواند تعادل لازم برای قرار گیری در محیط های آبی را ایجاد سازد و در نتیجه کودکان نیز بر روی سطح آب قرار گیرند و مانع از فرو رفتن آن ها به داخل آب می شود. همچنین می تواند به جهت آموزش شنا نیز مورد استفاده قرار گیرد و نقش تکیه گاه را ایفا کند. این محصول برند و اصل با استفاده از پمپ باد دستی راه اندازی می شود و به سرعت آماده استفاده کودکان می گردد. در نتیجه دارندگان محصولات بادی مختلف باید به تهیه پمپ باد دستی نیز اقدام کنند و بهترین گزینه از محصولات را خریداری نمایند. به جهت خرید این حلقه شنا بادی میکی موس با برند بست وی به علاوه پمپ باد دستی با قابلیت های مختلف به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

برند
bestway
قطر
56 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.19 MM
تعداد دریچه باد
1 عدد
برچسب تعمیرات
ندارد
تحمل وزن
-
وزن بسته بندی
0.5 KG
پمپ باد
ندارد
مناسب برای
10 سال
سایر ویژگی ها
.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...