شناور بادی اینتکس کد 56251

intex 56251

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 1.19 CM
  • عرض: 97 CM
  • جنس: وینیل
13%
946,000
828,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

شناور بادی اینتکس کد 56251 یکی از بهترین، سرگرم کننده ترین و جدید تر ین محصولات بادی ساخته شده برای کودکان بوده که تاکنون در انواع مختلفی عرضه و تولید شده است و همچنین شامل تنوع بالایی در طراحی ها نیز است که این موضوع به شما اجازه می دهد تا انتخاب های متنوعی با توجه به سلیقه ی خود داشته باشید. شایان ذکر است یکی از مهم ترین خصوصیاتی که در این نوع محصول بسیار مهم جلوه می کند نوع طراحی آن بوده که این طراحی با توجه به کارایی حلقه بادی متفاومت است و شما می توانید با توجه به تصاویر آن متوجه کارایی آن شوید. شرکت اینتکس که از بهترین تولید کننده های این محصولات بادی می باشد، تاکنون مدل های بسیاری از این حلقه بادی را تولید کرده و هر کدام برای کارایی مختلفی در نظر گرفته شده اند و این محصول نیز از همین دسته محصولات پر کاربرد است که با توجه به تصاویر آن میتوان کاربرد های آن را به راحتی حدس زد.

 البته در مورد طراحی این کالا باید گفت که بدنه آن به صورت گرد طراحی شده و در تمام قسمت های این بدنه از طرح ها و شکل یک فلامینگو صورتی استفاده شده تا کودکان هنگام استفاده از آن سرگرم شده و اوقات خوشی را بگذرانند. البته لازم است که شما می بایست یک پمپ مخصوص برای راه اندازی این کالا تهیه کنید به دلیل اینکه داخل بسته بندی آن موجود نمی باشد و ابتدا برای باد کردن باید دریچه باد قرار گرفته روی بدنه را باز نموده تا امکان وصل کردن نازل پمپ را داشته باشید. با رعایت نکات صحیح، شما به سرعت می توانید محصول خود را برای لذت بردن از اوقات فراغت راه اندازی کنید. در صورت بروز هر گونه سوال و یا مشکلی می توانید با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل فرمایید.

شناور بادی اینتکس کد 56251 یکی از سبک ترین و مقرون به صرفه ترین محصول بادی مخصوص سنین کودکان و بزرگسالان بوده که برای استفاده در آب های کم عمق و آرام همانند استخرها و سواحل دریا بسیار مناسب بوده است. لازم به ذکر است این محصول ساخته شده از جنس پی وی سی فوق العاده درجه یک ساخته شده که رنگ بندی جذاب و چشمگیری نیز داشته همچنین این کالا دارای دوام و استحکام کافی بر روی آب بوده که با وجود رنگ های شاد و دلنشین جلوه ای فوق العاده زیبا به محیط اطراف خود خواهد داد. همانطور که به آن اشاره شد این محصول قابل استفاده در تمامی محیط های آبی است و نکته حائز اهمیت درباره آن مقاومت بسیار عالی حلقه شنا بادی در برابر فشار و دمای آب می باشد که این موضوع مورد توجه بسیاری از خریداران قرار گرفته است. 

همانطور که می دانید علاوه بر شکل بدنه محصول جنس و کیفیت بدنه آن نیز بسیار مهم بوده، چرا که این موضوع ارتباط مستقیمی بر طول عمر این کالا خواهد داشت. این حلقه شنا محصولی می باشد که از جنس پی وی سی با روکش طرح چرم با کیفیت ساخته شده که می تواند باعث ایجاد راحتی و امنیت کامل شما در حین استفاده از این حلقه شنا در محیط های آبی باشد. این کالا محصولی از شرکت اینتکس بوده که با کیفیت عالی و رنگ بندی بسیار دوست داشتنی و شاد به فروش می رسد. لازم به ذکر است در صورت تمایل به خرید این حلقه شنا بادی هم اکنون می توانید با شماره تلفن های درج شده در سایت نمایندگی اینتکس تماس حاصل فرمایید.

جنس بدنه بکار رفته در این محصول

جنس بدنه کالا یکی از مهم ترین فاکتورهای موجود جهت خرید یک محصول بادی ایده آل می باشد که حتما باید به آن توجه کافی داشت چرا که جنس بکار برده شده در ساخت این حلقه شنا بادی تاثیر بسیار مهم و بسزایی در تعیین طول عمر آن خواهد داشت. لازم به ذکر است جنس بدنه و رویه این محصول بادی از نوع وینیل یا همان پی وی سی طرح چرم درجه یک و با کیفیت بوده که در کنار انعطاف پذیری بالایی که داشته کاملا ضد حساسیت نیز می باشد تا تمامی افراد در سنین مختلف بتوانند از این کالا بدون بروز هیچگونه نگرانی استفاده کنند. 

حلقه شنا بادی فلامینگودر آخر باید گفت تمامی ویژگی ها توسط بهترین دستگاه ها تست شده و در واقع این کالا دارای مقاومت و کیفیت چشمگیری خواهد بود. گفتنی است بخش کفی این محصول نیز از پی وی سی چندلایه و مقاوم ساخته شده که از استحکام زیادی برخوردار بوده تا بتواند در مدت زمان طولانی داخل آب به صورت شناور باقی بماند. 

حجم و ابعاد متناسب محصول

ابعاد و حجم این کالا به صورت دقیق در قسمت مشخصات ثبت شده است و اما در کل می توان گفت این اندازه و ابعاد توانسته تا فضایی کاملا ایده آل و مناسب برای استفاده یک نفر ایجاد کند. البته لازم به ذکر است ابعادی که وصف این محصول گفته شده در حالت باد شده بوده و در واقع هنگامی که این حلقه شنا خالی از باد باشد حجم بسیار کمی را اشغال خواهد کرد. وزن این کالا کمتر از 2 کیلوگرم بوده که به همین علت به راحتی قابلیت جابجایی را داشته و همچنین می تواند تا وزن 100 کیلوگرم را تحمل کند و همانطور که می دانید قابلیت تحمل وزن بالای این محصول نمونه ای از ویژگی های منحصر بفرد این حلقه شنا خواهد بود. 

چگونگی راه اندازی و نحوه سفارش محصول

یکی از آسان ترین و راحت ترین اقدامات جهت استفاده از این کالا، چگونگی راه اندازی آن می باشد چرا که شما عزیزان تنها با در اختیار داشتن یک پمپ باد (انواع پمپ های باد را می توانید از طریق شرکت اینتکس به صورت جداگانه خریداری کنید) می توانید محصول خودتان را راه اندازی کنید. همانطور که مشخص است بر روی بدنه این محصول چند دریچه باد وجود داشته که از طریق آن ها، شما می توانید اقدام به باد زدن این حلقه شنا بادی نمایید و پس از اتمام کار دریچه باد را ببندید تا باد از داخل آن خارج نشود. شما عزیزان می توانید جهت سفارش این کالا به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه کنید.

برند
INTEX
طول
1.19 CM
عرض
97 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.25 MM
برچسب تعمیرات
ندارد
تعداد دریچه باد
1 عدد
تحمل وزن
60 KG
وزن بسته بندی
0.500 KG
پمپ باد
ندارد
مناسب برای
9 سال به بالا
سایر ویژگی ها
.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...