عینک شنا آبی رنگ اینتکس مدل 55684

intex 55684

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • جنس: سیلیکون
  • مناسب برای: 8 سال به بالا
12%
360,000
320,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قیمت عینک شنا در سایت نمایندگی اینتکس انواع عینک شنا کودک و عینک شنا بزرگسال خرید عینک شنا پسرانه و عینک شنا ارزان ضد بخار  مدل 55684 اینتکس مناسب برای 8 سال به بالا می باشد دارای ارسال سریع به سراسر کشور از نمایندگی سعید اینتکس خواهد بود.

محصولات مرتبط

مشخصات عینک شنا دخترانه صورتی اینتکس مدل 55684

  • نام محصول: عینک شنای پسرانه
  • کد محصول: 55684
  • برند: اینتکس
  • رنگ: آبی
  • جنس لنزها: پلی کربنات
  • جنس بند: سیلیکون
  • مناسب برای رده سنی: کودکان بالای 8 سال
  • وزن: 100 گرم
  • ابعاد: 16 در 4 در 3 سانتی متر
  • سایر ویژگی ها: بند قابل تنظیم، دارای لنز محافظت کننده از اشعه UV

عینک شنای آبی

عینک شنای آبی

معرفی عینک شنا پسرانه اینتکس

استفاده از عینک شنا نه تنها شنا کردن را برای کودکان و بزرگسالان آسان می کند بلکه از بروز عفونت و حساسیت های چشمی در اثر تماس با آب هم پیشگیری می کند. نمونه های زیادی برای عینک مخصوص شنا در بازار وجود دارد که بسیاری از آنها غیر استاندارد هستند و هیچ کمکی به راحتی شما نمی کنند. اما عینک های شنای ساخت برند اینتکس الگوهای خاص، اصولی و استانداردی دارند. مواد اولیه این عینک ها درجه 1 بوده و در آزمایشگاه های پیشرفته ای تحت بررسی قرار گرفته اند تا هیچ گونه آلرژی و حساسیتی برای پوست و چشم ایجاد نکند. این عینک ها در 3 رنگ بندی آبی، صورتی و نارنجی کمرنگ تولید می شود. گرچه قانون و محدودیتی در انتخاب رنگ عینک برای کودکان وجود ندارد اما رنگ آبی آن بیشتر مورد توجه پسر بچه ها قرار می گیرد.

داشتن بند قابل تنظیم، محکم و انعطاف پذیر برای هر عینک شنای با کیفیتی از ضروریات است. این بند باعث می شود سایز عینک را به اندازه دور سر کودکتان تنظیم کنید تا کاملا محکم باشد و هیچ آبی وارد چشم او نشود. علاوه بر تنظیم اندازه بند عینک، جنس آن نیز فوق العاده مهم است. در صورتی که بند عینک از مواد اولیه بی کیفیت و ارزان قیمت تولید شده باشد، کشسانی خوبی نخواهد داشت و با چند بار استفاده احتمال پاره شدن آن به شدت بالا می رود. همچنین ممکن است بند عینک در صورت تماس با پوست کف سر و صورت ایجاد حساسیت، خارش و قرمزی کند.

در همه عینک شناهای برند اینتکس از لنز های پلی کربنات بجای شیشه و پلاستیک استفاده شده است. لنز پلی کربنات مزایای زیادی در مقایسه با سایر لنزها دارد که از جمله آن می توان موارد زیر را نام برد:

  • وزن کم: سبک وزن بودن در بسیاری از تجهیزات آبی از جمله عینک بسیار مهم است. اگر عینک مخصوص شنا سنگین باشد فشار زیادی به چشم ها و بینی وارد میکند که پس از مدتی باعث سردرد و فشار به چشم ها می شود. 
  • محافظت از اشعه فرابنفش: شاید فیلتر کردن اشعه UV یا ماوراء بنفش در استخرهای سرپوشیده بی اهمیت باشد. اما زمانی که قصد شنا کردن در استخرهای روباز و سواحل را داشته باشید، موضوعی مهم تر از محافظت از چشم ها در برابر نورهای خطرناک خورشید نیست. لنز عینک های شنای اینتکس نورهای مزاحم و به خصوص فرابنفش را فیلتر میکند و نمی گذارند به چشم شما آسیب وارد کنند. تاثیرات این اشعه خطرناک در طولانی مدت خود را با بیماری های چشمی و ضعف در بینایی نشان می دهد.
  • مقاومت در برابر خراش، فشار و ترک: تجهیزات ورزشی و ایمنی که برای کودکان به خصوص پسر بچه ها ساخته می شود باید از مقاومت بالایی برخوردار باشند. چرا که بچه ها تحرک بیشتری در مقایسه با بزرگسالان دارند و مراقبت کمتری در برابر وسایل شخصی خود انجام میدهند. بنابراین وظیفه تولید کنندگان عینک های شنای مخصوص کودکان این است که تا جایی که ممکن است لنز و فریم عینک ها را از مقاوم ترین مواد اولیه بسازند. پلی کربنات ایده آل ترین ماده برای ساخت لنز و فریم عینک های شنا است. این ماده 10 برابر بیشتر از شیشه و پلاستیک در برابر ضربه دیدن، خراشیده شدن و تحت فشار قرار گرفتن تحمل از خود نشان می دهد.

محافظت از چشم

محافظت از چشم

خرید عینک مخصوص شنا اینتکس اصل

خرید عینک شنای اصل و اُرجینال تاثیر مستقیمی بر روی عملکرد شما خواهد داشت. نمایندگی سعید اینتکس، به طور رسمی واردات محصولات بادی برند اینتکس را انجام می دهد. با مراجعه به سایت یا فروشگاه می توانید محصولات متنوع و اصل را مشاهده، کیفیت آنها را بررسی و در نهایت خرید خود را انجام دهید. اگر امکان مراجعه حضوری به فروشگاه را ندارید می توانید به صورت غیر حضوری کالای مورد نظر خود را در سایت پیدا کرده و خرید کنید. سفارشات شما در سریع ترین زمان ممکن به وسیله پست، تیپاکس یا باربری به دست شما خواهد رسید.

برند
INTEX
جنس
سیلیکون
مناسب برای
8 سال به بالا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...