عینک شنا بزرگ پسرانه مدل 55682

intex 55682

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • جنس: سیلیکون
  • مناسب برای: 8 سال به بالا
11%
370,000
330,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید عینک شنا بزرگ پسرانه مدل 55682 عینک شنا اصل،عینک شنا ارزان،عینک شنا اینتکس،عينك شنا،عینک شنا اصل فقط از نمایندگی سعید اینتکس با ارسال سریع به سراسر کشور می باشد. این عینک شنا مناسب برای 8 سال به بالا و با رنگ مشکی دودی روشن می باشد.

محصولات مرتبط

خرید عینک شنا اینتکس بزرگ پسرانه مدل 55682

عینک شنا پسرانه اینتکس یکی از باکیفیت ترین محصولات از نمایندگی سعید اینتکس می باشد. مناسب فرزندان شما از سنین 8 سال به بالا که از لنز سایز بزرگ تشکیل شده و دارای زاویه دید بسیار عالی هنگام شنا می باشد. اگر برای خرید عینک، ظاهر ، وضوح بالا، نفوذ ناپذیری آب و بدنه ای مقاوم در نظر دارید این محصول شما را راضی نگه می دارد.

ظاهر زیبا

می‌دانیم که کیفیت در ظاهر عینک شنا برای شما بسیار حائز اهمیت است. در این راستا توجه شما را به این محصول جلب می‌کنیم که با ساختار ظاهری بسیار زیبا خلق شده است. دارای وکیوم بسیار عالی میباشد و به چشمان شما کاملا می چسبد. به همین دلیل بدون اینکه شما را ذره ای اذیت کند رضایت حداکثری را در این بحث به شما ارائه می دهد. همچنین دارای لنزهایی با رنگ دودی روشن می باشد تا از نظر شکل ظاهری به طور قابل توجهی از دیگر عینک های شنا متفاوت بشود.

کیفیت خارق العاده 

نمایندگی سعید اینتکس همیشه در تلاش بوده تا باکیفیت ترین محصولات را برای مشتریان خود فراهم کند. در این راستا با عینک شنا بزرگ پسرانه مدل 55682 محصولی از برند اینتکس نظر شما را جلب می‌کنیم. جنس بدنه از وینیل بوده که موجب مقاومت بالای آن در برابر اثرات فیزیکی و شیمیایی می شود. همچنین درزگیرهای مقاوم آن باعث می شود تا کاملا روی چشم ها وکیوم شده و روی صورت جا به جا نشود.

عینک شنا اینتکس

عینک شنا اینتکس

ویژگی های عینک شنا پسرانه اینتکس

از این محصول پشیمان نمی شوید! زیرا یکی از ویژگی های مهم این محصول از نمایندگی سعید اینتکس ضد بخار بودن آن است که در محیط استخر رطوبت باعث ایجاد بخار روی بخش خارجی یا داخلی لنزها نمی شود این محصول همچنین دارای بندهای مقاومی‌ست که قابل تنظیم برای همه سایزها از کودک و نوجوان تا بزرگسال می باشد. این ویژگی باعث شده تا برای سنین 8 سال به بالا مناسب باشد. از دیگر ویژگی های خیلی خوب این محصول می توان به واشرهای باکیفیت آن اشاره کرد، این واشرها طوری طراحی شده اند که به اطراف چشم ها فشار وارد نمی کنند.

رنگ لنز

رنگ لنز، دودی روشن با وضوح و شفافیت بالا می باشد. شفافیت و وضوح لنز عینک شنا اینتکس موجب شده تا اطراف را کدر نمایان نکند. همچنین در راستای شفافیت بالای آن از چشم ها در مقابل نور محافظت می کند. عینک شنا اینتکس با لنز رنگ دودی روشن یکی از نمونه های پرطرفدار بین مشتریان می باشد. به این علت که قابلیت فیلتر UVآن موجب شده تا از ورود نورهای مضر در محیط جلوگیری کرده تا چشم ها آسیب نبینند.

سایز لنز 

یکی از نکاتی که در هنگام خرید عینک شنا باید به آن توجه ویژه داشت سایز لنز می باشد. لنزهای عینک در سایز های بزرگ و کوچک تولید می شوند. سایز بزرگ این نوع محصول باعث شده تا دید گسترده تر و بیشتری از محیط به شما بدهد، چون لنزها به گونه ای طراحی شده اند که زاویه دید از سه جهت برای همه سنین به یک اندازه گسترده بشود. در همین راستا موجب شده که این عینک شنا برای تمامی افراد شناگر مناسب باشد.

کیفیت بالای بند

بند یا کش یکی از دیگر قسمت های مهم این مدل عینک می باشد، که در هنگام خرید عینک شنا فارغ از احساس راحتی باید به کیفیت و با دوام بودن این کش نیز توجه کرد. استفاده از بهترین مواد اولیه در پلاستیک بند باعث شده تا بند این عینک از هرگونه پوسیدگی و واکنش شیمیایی با آب در امان باشد.

درزگیر عینک شنا اینتکس

یکی از قسمت های مهم و البته منحصر به فرد عینک شنا اینتکس درزگیر (واشر) آن می باشد. درزگیرهای این محصول از جنس تمام سیلیکونی می باشد. کیفیت فوق العاده درزگیرها موجب شده تا محصول مورد نظر کاملا چفت چشم هایتان بشود و از ورود هوا و آب به داخل چشم ها به خوبی جلوگیری کند. 

عینک شنا اینتکس

عینک شنا اینتکس

نمایندگی سعید اینتکس

محصولات برند اینتکس از دیرباز زبان زد عام و خاص بوده است. در این راستا نمایندگی سعید اینتکس این افتخار را دارد که به شما تمامی محصولات شنا و غواصی همانند انواع استخر بادی، جکوزی بادی، حلقه شنا و ... را به شما ارائه کند.

برند
INTEX
جنس
سیلیکون
مناسب برای
8 سال به بالا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...