فین شنا قدرتی سایز 41-45 اینتکس کد 55932

intex 55932

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • جنس: سیلیکون
  • مناسب برای: بزرگسالان
  • سایز فین: 41-45
11%
1,550,000
1,380,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

فین شنا اصل اینتکس آبی intex 55932 با سایز متوسط در اختیار افراد قرار گرفته است و بهترین موقعیت و بهترین تفریحات آبی را برای آن ها رقم می زند. مخاطبان این محصول کودکان و نوجوانان می باشند که بسته به نیاز خود خرید محصول را انجام می دهند و می توانند بهترین اوقات را به دست آورند. فین شنا محصولی برای قرار گیری در پا می باشد که از بهترین و با کیفیت ترین پلاستیک فشرده تشکیل شده است و قابلیت انعطاف زیاد نیز دارد. به طوری که به راحتی توسط استفاده کنندگان حرکت داده می شود و می تواند موجب شنا به سمت رو به رو گردد. ساختار این محصول مانند پای قورباغه بوده است که در واقع از روی آن ساخته شده است و می تواند بهترین لحظات و موقعیت را برای استفاده کنندگان رقم بزند. فین شنا دارای مرغوبیت زیاد است و قابلیت ضد حساسیت را نیز شامل می شود.

در نتیجه می توان از داشتن آن لذت برد و به راحتی از وجود آن بهره مند شد. این محصول وزن کمی دارد و بدون هیچ گونه مشکل توسط افراد مورد استفاده قرار می گیرد. با وجود وزن سبک افراد می توانند در زمان مسافرت و گردش با خود به همراه داشته باشند و از وجود آن لذت ببرند. رنگ بدنه محصول نیز به صورت آبی می باشد تا تمامی علاقه مندان به داشتن این رنگ محصول را با توجه به سلیقه خود سفارش دهند. زمانی که دسترسی به مراجعه حضور برای خرید فین شنا اصل اینتکس آبی intex 55932 وجود ندارد می توان با مراجعه به وب سایت فروشگاه سعید اینتکس محصول را از دسته بندی لوازم جانبی برای شنا انتخاب کرده و خرید خود را ثبت نمود تا در اسرع وقت محصول درب منزل ارسال شود و در کم ترین زمان برای استفاده افراد آماده گردد.

برند
INTEX
جنس
سیلیکون
مناسب برای
بزرگسالان
سایز فین
41-45

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...