قایق بادی اینتایم مدل 66680

intex 66680

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTIME
  • تاییدیه گارد ساحلی امریکا: ؟
  • طول: 265 CM
  • عرض: 134 CM
6%
8,800,000
8,350,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق  بادی  سه  نفره  مدل  66680  تولید  شرکت  اینتایم  با  کلیه  امکانات  و  کارت  گارانتی  

محصولات مرتبط

قایق اینتایم 66680 به عنوان قایق بادی جیمینی سه نفره در میان محصولات بادی شناخته شده است. جنس بدنه قایق ساخته شده از وینیل بسیار ضخیم است و به عنوان برزنت شمعی نیز شناخته می شود. این قایق از چندین دریچه باد مجزا تشکیل شده که جهت حفظ ایمنی بیشتر قایق  می باشد و هنگامی که یکی از قسمت های بدنه قایق دچار آسیب دیدگی شود مانع از  خروج باد در قسمت های دیگر می گردد. قایق جیمینی دارای یک نشیمن بادی و یک تخته نشیمن است. بر روی بدنه این قایق، گیره نگهدارنده پارو با ظرافت و با کیفیت بالا تعبیه شده است. یکی دیگر از مزیت های قایق وجود پارو با دسته های آلومینومی است. لازم به ذکر است پارو  با دسته ی آلومینیومی از استحکام بسیار بالاتری نسبت به پاروهای پلاستیکی  برخوردار است و در برابر ضربه مقاوت بالایی دارد. در انتهای چپ و راست بر روی بدنه قایق بادی جیمینی، دو برجستگی تعبیه شده که محل قرارگیری چوب ماهیگیری یا لنسر است. طنابی متصل به بدنه قایق است که برای جابه جا کردن قایق کافی است دو نفر این طناب ها را به عنوان دستگیره گرفته و با کمک یکدیگر قایق را جا به جا کنند.

 در قسمت جلوی قایق گیره ای برای بکسل کردن و یا متصل شدن به قایق های دیگر وجود دارد. نکته ای که در این قایق وجود دارد که آن را متمایز از سایر قایق های بادی می نماید قرار گرفتن نوار ضربه گیر در دور تا دور بدنه خارجی قایق می باشد. وجود این نوار ضربه گیر باعث می شود تا هنگامی که قایق شما با صخره یا دیواره ای برخورد نماید مانع از آسیب دیدگی قایق شود. این مزیت موجب می گردد که از قایق بادی جیمی بتوان به راحتی در آب های خروشان و یا رودخانه های دارای صخره استفاده کرد. دو عدد گیره در کنار محل قرارگیری چوب های لنسر و دو عدد گیره دیگر در قسمت انتهای قایق  دیده می شود. کاربرد این چهار گیره جهت نصب موتور و کیت موتور قایق می باشد.  یک عدد کیف حمل در بسته بندی کالا وجود دارد که برای سهولت حمل و نقل قایق استفاده می گردد. کیف حمل و نگهداری از ضخامت و کیفیت بالایی برخوردار است. پمپ باد این محصول از نوع پایی با سایز بسیار بزرگ می باشد که موجب افزایش سرعت در باد زدن محصول می گردد. این محصول دارای درجه تنظیم باد است که به کمک آن می توان از میزان باد کافی قایق، اطمینان حاصل پیدا کرد. قابل به ذکر است شرکت سعید اینتکس این محصول را گارانتی کتبی نموده و جهت خدمات و تعمیرات رایگان می توانید از آن بهره مند شوید.


قایق بادی اینتایم مدل 66680 محصولی بسیار با کیفیت و مقاوم از شرکت اینتایم بوده که در دسته قایق های فوق العاده با کیفیت و درجه یک قرار می گیرد. این قایق در واقع ساخته شده از جنس پی وی سی چندلایه با الیاف برزنتی بوده و از لایه ضخیم فایبرگلاس مواج به صورت مجزا برای کف این قایق استفاده شده است. این کالا محصولی بسیار با کیفیت برای مصارف در دریا، دریاچه و رودخانه ها بوده که از دو پارو نیز بهره می برد که یکی دیگر از مزیت های قایق بادی محسوب می شود.

 وجود پاروهایی با دسته های آلومینومی که از استحکام بسیار بالاتری نسبت به پاروهای پلاستیکی  برخوردار بوده و در برابر ضربه مقاوت بالایی نیز داشته، یکی دیگر از خصوصیات فوق العاده این محصول می باشد و همچنین این کالا دارای یک نشیمنگاه بادی و یک تخته نشیمن برای راحتی هرچه بیشتر افراد بوده که با ظرافت و با کیفیت بالا تعبیه شده است. روکش قسمت داخلی این قایق از نوع طرح چرم با کیفیت و عالی بوده تا در هنگام نشستن داخل آن احساس راحتی کنید و البته همانطور که پیش تر به آن اشاره شد، کفی فایبرگلاس مجزای آن خود از یک روکش طرح چرم پی وی سی نیز بهره می برد تا به هیچ عنوان موجب اذیت شدن بدن مصرف کننده نشود. لازم به ذکر است ویژگی در این قایق وجود دارد که آن را متمایز از سایر محصولات مشابه می نماید و آن نیز قرار گرفتن نوار ضربه گیر در دور تا دور بدنه خارجی قایق بوده که وجود این نوار ضربه گیر باعث شده تا هنگامی که قایق شما با صخره یا دیواره ای برخورد کرد مانع از آسیب دیدگی آن شود. بدین ترتیب از این کالا میتوان به راحتی و بدون نگرانی در آب های خروشان و یا رودخانه های دارای صخره نیز استفاده کرد. شما عزیزان می توانید این محصول جذاب را از نمایندگی اینتکس تهیه کنید.

قایق بادی اینتایم مدل 66680 قایقی با ابعاد کوچک و کم جا می باشد که می توان به راحتی از داشتن آن لذت برد. این محصول دارای بدنه ای مقاوم می باشد که در بسیاری از موارد بهترین طول عمر را ایجاد می کند و می تواند مسیر آب های آرام را بپیماید. قایق بادی اینتایم از بهترین متریال تشکیل شده است تا موقعیت برای گشت و گذار در داخل آب های آرام مهیا شود. کسانی که به مسافرت و گردش به محل های آب های آرام می روند می توانند از این قایق بادی بهره مند شده و از داشتن آن لذت ببرند. این محصول کاربردی و منحصر به فرد طراحی به روز و جدید دارد که در نتیجه می توان به راحتی از وجود آن بهره مند شد. قایق بادی مد نظر وزن کمی دارد و قدرت و توانایی حمل و جا به جایی آن وجود دارد. بنابراین می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد و از وجود آن بهره مند شد. محصول مورد نظر در کنار وسایل مورد نیاز سفر قرار می گیرد و برای افراد کاربرد دارد. به همین خاطر است که مشکلی برای حمل و نقل آن وجود نخواهد داشت و افراد قادر به لذت بردن از تفریحات آبی می باشند. 

قایق بادی اینتایم مدل 66680

نوع پمپ باد همراه محصول

یکی از مزیت های مهمی که شامل قایق بادی شده است به همراه داشتن پمپ باد می باشد که سبب راه اندازی آسان محصول می شود. این پمپ باد به صورت رایگان به افراد داده می شود و هزینه ای جداگانه بابت خرید آن پرداخت نخواهد شد. در نتیجه بهترین موقعیت برای استفاده بلافاصله پس از خرید محصول می شود و می توان از وجود آن لذت برد. پمپ بادی که در کنار این محصول به خریداران داده می شود از نوع پایی و پدالی است. پمپ باد پدالی محصولی ساده می باشد که به آسانی کار می کند. به این صورت که دارای اهرم مانند پدال گاز ماشین بوده است و با فشار دادن آن باد تولید می شود. در این صورت با قرار دادن نازل مورد نظر بر روی دریچه ورود هوا باد کردن محصول رخ می دهد که در زمان کم انجام می شود. راه اندازی محصول به وسیله پمپ باد آسان خواهد شد همچنین جمع آوری آن نیز به راحتی صورت می گیرد. بنابراین می توان در مدت زمان کم محصول را جمع آوری کرده و برای استفاده در محلی دیگر و یا برای نگهداری از آن آماده ساخت.

به همراه داشتن در مسافرت و گردش

طراحان این قایق بادی برای ایجاد امکان حمل و نقل آسان محصول کیف حمل محکم و مقاومی را در نظر داشته اند که در زمان خالی بودن بدنه در داخل آن جای می گیرد. خالی بودن بدنه از باد سبب تا شدن محصول می شود که بنابراین فضای کمی را اشغال می کند و می تواند بهترین شرایط برای حمل و نقل آسان محصول باشد. قایق بادی محصولی کاربردی و منحصر به فرد است که در آب های آرام کاربرد دارد. در نتیجه کسانی که به این محیط ها مسافرت می کنند می توانند در داخل ساک حمل محصول را به همراه داشته باشند.

خرید قایق بادی اینتایم مدل 66680

امکان نصب موتور

این قایق بادی به گونه ای ساخته شده است که امکان نصب موتور به بدنه آن وجود دارد. بنابراین در مسیر آب سرعت و شتاب زیادی به خود می گیرد که در نتیجه بهترین شرایط برای افراد ورزشکار می باشد. نصب موتور به آسانی صورت می گیرد و مشکلی را برای محصول و شرایط به وجود آمده ایجاد نخواهد کرد.

خرید

به منظور خرید آسان قایق بادی مد نظر به فروشگاه سعید اینتکس مراجعه کرده و خرید خود را ثبت نمایید.

برند
INTIME
تاییدیه گارد ساحلی امریکا
؟
طول
265 CM
عرض
134 CM
ارتفاع
؟
جنس
وینیل
ضخامت جنس
؟
تحمل وزن
265 KG
وزن بسته بندی
?
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
دارد
نوع پمپ باد
پایی خیلی بزرگ
پارو
دارد
نوع پارو
دسته آلومینیومی
گیج تنظیم باد
دارد
طناب نجات
ندارد
نشیمنگاه
دارد
کیف حمل
دارد
کیف لوازم
؟
ظرفیت
2.5 نفر
محل نصب موتور
دارد
جای قلاب ماهیگیری
دارد
سایر ویژگی ها
نوار ضربه گیر دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...