قایق بادی تفریحی بست وی bestway 61065

Bestway 61065

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
3,250,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

قایق بادی تفریحی بست وی bestway 61065 بدنه ای بزرگ و جادار دارد که برای استفاده سه نفره ساخته شده است. طول عمر این محصول به گونه ای است که می توان از داشتن آن در طی سال های زیاد استفاده کرد و لذت برد. بدنه دارای ضخامت می باشد که در نتیجه می توان در زمان برخوردار و ضربه دچار آسیب نشود و میزان سازگاری زیادی از خود نشان دهد. علت قرار دادن نام این محصول به قایق بادی طبی بست وی این است که بخش نشیمن آن بادی و مواج می باشد و رویه ای طبی را ایجاد کرده است که می توان بر روی آن اوقات خوشی را به دست آورد و از آن لذت برد. نشیمن بادی آرامش افراد را مهیا می سازد و می تواند از بروز خستگی در زمان گشت و گذار در محیط های آبی جلوگیری نماید.

 اهرم نگه دارنده پارو نیز شامل این محصول شده است که به صورت ثابت بر روی بدنه نصب شده است و تکان نمی خورد. هر یک از کسانی که تمایل به خرید این محصول دارند باید بدانند که بدنه حاوی طناب نجات می باشد تا در صورت نیاز استفاده شود و موقعیت ویژه ای را ایجاد سازد. به دلیل داشتن وزن کم کسانی که قصد رفتن به مسافرت و گردش دارند می توانند این محصول را به راحتی به همراه داشته باشند و از وجود آن نهایت لذت را ببرند. چنانچه تمایل به خرید قایق بادی تفریحی بست وی bestway 61065 را دارید به نمایندگی مرکزی اینتکس مراجعه کرده و محصول را با قیمت مناسب در داخل سبد خرید خود جای دهید.

 نوع تفریحی/ورزشی
 تحمل وزن 260 کیلو گرم
 طول 2290سانتی متر
 عرض 112 سانتی متر
 ارتفاع 51 سانتی متر
 جنس رویه PVC با الیاف شمعی
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ دستی مجزا
 پارو
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی: 12.4 کیلوگرم
 دارای دو نشیمنگاه بادی
 دارای طناب نجات
 دارای اهرم ماهیگری
 دارای اهرم نگهدارنده پارو
 دارای کیسه حمل اشیا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما ، پارو آلومینیومی

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...